Умови повернення товарів належної якості

Ви маєте право повернути товар протягом 14 днів, і ми повернемо вам гроші на карту протягом 3 днів.

Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", ви маєте право повернути або обміняти товар неналежної якості протягом 14 днів. Доставку оплачуємо ми.

Повернення та обмін товарів належної якості

Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів", ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів. Доставка оплачується покупцем.

  • Повернення здійснюється за допомогою транспортної компанії, яка здійснювала доставку товару покупцю.
  • Повернення грошей здійснюється на банківську карту покупця, яку він/вона надає нашому менеджеру.

Умови повернення товарів належної якості

  • Якщо вам товар не підійшов за зовнішніми характеристиками або з інших причин, необхідно повернути відправлення кур'єру.
  • Кур'єрська служба самостійно оформляє повернення товару відправнику.
  • Також необхідно відправити повідомлення нашому менеджеру про відмову від отримання.

Умови повернення товарів неналежної якості

  • Ви повинні перевірити товар при отриманні.
  • Якщо товар пошкоджений або не відповідає замовленню, ви фіксуєте це з кур'єром та відмовляєтеся від відправлення.
  • Також надсилаєте повідомлення (смс) нашому менеджеру.
  • При отриманні ми перевіряємо. Якщо одна з перерахованих вище ситуацій підтверджується, то ми компенсуємо вартість доставки в обидві сторони.
  • Якщо ви після отримання товару від кур'єра виявляєте одну з перерахованих ситуацій, то будь-які відправлення нам на склад відбуваються лише після попереднього узгодження з нами (повідомлення менеджеру).
Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у діючому Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.